perjantai 30. marraskuuta 2012

Ensimmäinen isiviikko

Mun miehet ovat viettäneet nyt viikon kaksin kotona ja viihtyneet keskenään ilmeisen hyvin. Joose on jäänyt aamulla iloisesti vilkuttamaan kun lähden töihin ja isänsäkin tuntuu nauttivan kotona olosta.


Isälle napsahti heti ensimmäisellä viikolla lääkärikeikka ja olikin oikeastaan hyvä, että mä kuulin tuomion vasta toisena: Joose joutuu kevättalvella leikkauspöydälle nivustyräoperointiin. Mun vauva nukutetaan ja leikataan alle kaksivuotiaana! Mun reippaalla ja iloisella pojalla onkin vatsassa valuvika. Kylläpäs mä tein sen huonosti!

3 kommenttia:

  1. Etkä tehnyt, ihanan pojan saitte aikaiseksi. Sitä vaan voi tulla kaikenlaista ja tuo asia on kuitenkin korjattavissa. Ymmärrän kyllä, että huolettaa nukuttaminen ja leikkauskin, mutta varmasti kaikki menee hyvin - tuo kun on hyvin yleinen "vaiva" ja kirurgeilla siitä paljon kokemusta. Terv. mummi

    VastaaPoista
  2. Oon samaa mieltä edellisen kannssa. Ikävältähän tuollaiset jutut aina tuntuu, mutta kyllä kaikki hyvin menee. Tsemppiä Jooselle ja äidille :) Ja mukavaa joulun odotusta! T: Juliuksen mutsi.

    VastaaPoista
  3. Hyvä että tulee korjattua nyt ja jos Jannekin vielä kerran on kotona niin saa Joose toipua rauhassa omassa kodissa. Ja onneksi lapset yleensä toipuvat nopeasti ja hyvin. Omalle pienelle ei vaan haluaisi tehtävän mitään "ylimääräisiä toimenpiteitä".
    t.riitta-kummo

    VastaaPoista