torstai 27. syyskuuta 2012

Uutta intoa

Uuden työpaikan varmistuminen antoi mulle selvästi uutta, kaivattua energiaa ja pari päivää ollaankin oltu Joosen kanssa kovasti menossa. Lounaita ulkona, nähtävyyksiä, messuja, treffejä ystävien kanssa...

Eilen kävin tapaamassa uusia työkavereita ja sopimassa töiden aloituksesta Joosen hengaillessa sillä aikaa kummitädin luona. Kaikki meni paremmin kuin hyvin, molemmilla, joten päätös tuntuu nyt just oikealta. Eikä aiemmastakaan aikataulusta niin radikaalisti poikettu.

Aloitan työt heti lomamatkan jälkeen kaksipäiväisellä työviikolla (ma ja ti/to ja pe) ja marraskuun lopussa sitten ihan kokoaikaisesti. Näin pehmeää laskua mulle ei olisi vanhaan työhön palatessa tarjoutunutkaan.

 

5 kommenttia:

  1. Onnea!! Arvelinkin kyllä että "taitava varmasti paikan saa".
    Terkkuja Jooselle, jolla on huippuhieno talvitakki, ja isimiehelle myös.

    t. Piki

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Piksu! Terveiset välitetty. Otetaan nyt kaikki ilo irti viimeisistä hoitovapaapäivistä! Ja nähdään pian kun me palataan reissusta. Perhe Vallin kanssa heiteltiin vähän ideoita pikkujoulustakin. Kuullaan näistä vielä! Halauksia paskalaisille! ;)

      Poista
  2. Mitämitämitä? Kerro heti kaikki! Me ollaan siis pahemmassa kuin pulassa?!

    VastaaPoista
  3. Kuukausi sitten joku työkaveri vinkkas, et SASKiin haetaan assaria ja mä sanoin, että paikka olis kyllä hyvin kiinnostava muttei taida nyt sopia meidän suunnitelmiin. Sit se joku usutti vähän lisää ja lupasin nukkua yön yli. Ajattelin ettei hakeminen vielä tarkoita, et saisin sen paikan. Tai haastatteluun pääseminenkään. Mulla sattui kuitenkin olemaan niin ihania esimiehiä, et ne puhui mun puolesta, vaikka jäävätkin samalla itse pieneen pulaan.

    Kaikki on tapahtunut niin vauhdilla, etten ole vielä oikein hiffannutkaan miten suuresta muutoksesta on kyse. Samoilla kulmilla kuitenkin pyörin, joten ehkä mä vielä ikävissäni tuun teille ip-kahveille. Avaintakaan kun en oo vielä palauttanut ;)

    VastaaPoista
  4. Oi onneksi olkohon! Mä kyllä myöskin kieltämättä ihan näin sut siinä SASKin paikassa, kun sen rekryilmon huomasin. Upeeta SASKille ja sulle!

    VastaaPoista