torstai 19. huhtikuuta 2012

Komediaa

Pääsin illalla, jo toisen kerran reilu viikon sisään, teatteriin. Tällä kerralla kävin katsomassa komediaa Ryhmäteatterin Jatkuvaa kasvua -näytelmän muodossa. Kiinnostava aihe, tunnetut näyttelijät, onnistuneita roolisuorituksia, mutta...ei naurattanut. Muutamassa kohdassa kyllä hymähdin. Ja huomasin sen, koska kukaan muu ei nauranut silloin. Ymmärsin kyllä näytelmän viittaukset ja missä kohdassa tulisi nauraa, mutta oma huumorintajuni taitaa olla vähän vinksahtanut. Onneksi seurani oli yhtä huumorintajutonta.

Kotiin päästyä sen sijaan irtosi hyvät naurut, kun mies eläytyen kertoi Joosea huvittaneesta kurkistusleikistä. Parasta komediaa on siis tarjolla ihan omassa kodissa.

2 kommenttia:

  1. Ihana hymy! :) Tosi harmi, ettei Jatkuvaa kasvua ollutkaan hyvä. Onneks tää arki vauvaperheessä on välillä sellasta komediaa, ettei ainakaan kyynistymään pääse!
    T. Se anonyymi, joka ei vieläkään oo päässyt lenkille
    Ps. Onpa kivat verhot! Mistä noi on?? Haluaisin just samanlaiset meille. Mua vaivaa kevään(?) aiheuttama sisustusahdistus.

    VastaaPoista
  2. Näytelmää en kyllä ihan huonoksikaan voi arvostella. Ehkä mä vaan menin teatteriin väärässä mielentilassa ja liian korkein odotuksin. Pitäisi mennä aina viimeisellä minuutilla, ettei ehdi kertyä ennakko-odotuksia ;)

    Mä taas oon täysin kyllästynyt noihin verhoihin. Saat tulla hakemaan ne meiltä, niin mun oma sisustusprojekti etenee vihdoinkin johonkin :)

    VastaaPoista